AlittleLess

My photo
After several test that i've taken most of it says that i'm..Loyal and generous. Sexy. Patriotic. Active in games and interactions. Impatient and hasty. Ambitious. Influential in organizations. Fun to be with. Loves to socialize. Loves praises. Loves attention. Loves to be loved. Honest and trustworthy. Not pretending. Short tempered. Changing personality. Not egoistic. Take high pride in oneself. Hates restrictions. Loves to joke. Good sense of humor. Logical. but as in my own words,i know myself better than other knows me..

Saturday, May 15, 2010

HAPPY FIRST YEAR :)

awak!
tak sangka kan?
dah setahun kita bersama
:)

terasa macam baru sebulan dua aje kita berkenalan
tapi dah banyak benda yang saya belajar tentang awak
banyak mana awak belajar tentang saya pulak, who knew?
tapi saya yakin awak kenal saya macam mana
sebab saya tau awak dah banyak bersabar dengan saya
kan?
:)

hujung minggu baru lah boleh kita berjumpa
nak luang masa hari-hari tak dapat
sebab kelas kita lain-lain
kalau bertembung pun terasa sangat
i'm the luckies person today!
:)

bila dah berjumpa
tak tahu nak pergi mana dulu
awak tanya saya
saya tanya awak balik
:)

saat manis bukan selalu
pahit pula saat kita bergaduh
satu ke satu
hampir semua jadi isu

tak balas mesej isu pertama
awak main dota isu kedua
sampaikan awak tak jawab call
pun jadi satu isu

sorry awak
saya ambil masa yang lama
untuk kenal awak
:)

alhamdulillah
we still standing strong
and please stay even stronger
tak nak
hubungan kita disia-sia kan saja
sebab saya..
betul-betul sayangkan awak!


happy anniversary!
this is for you
mohd ridzwan bin sihan

No comments:

Post a Comment